بانوی ایرانی فاتح آسمان ها

به گزارش روابط عمومی شرکت هلیکوپتری ایران؛ طی جلسه برگزار شده انجمن شرکت­های هلیکوپتری با حضور استاندار تهران و مسئولین سازمان هواپیمایی کشوری از خلبان شیوا بحیرائی فارغ التحصیل شرکت هلیکوپتری ایران به عنوان اولین بانوی خلبان هلیکوپتر مراسم تجلیل به عمل آمد.

کاپیتان شیوا بحیرائی فارغ التحصیل دانشگاه امیرکبیر در مقطع کارشناسی ارشد رشته­ی مهندسی هوا فضا بوده و به دلیل علاقه­ ی وافر به پرواز با انگیزه و پشتکار زیاد در ابتدا موفق به اخذ گواهینامه­ ی خلبانی هواپیما شده و سپس با اطمینان از امکان فراگیری خلبانی هلیکوپتر پا در این عرصه گذاشت و توانست دوره­ ی مذکور را نیز با موفقیت سپری نماید.

در ادامه­ ی جلسه استاندار تهران شیوا بحیرائی را نمونه و الگویی از زنان موفق معرفی نمود که می­توانند علاوه بر نقش مادر و همسر بودن در تمامی عرصه ها با شجاعت و جسارت همپای مردان در اعتلای کشور حضور پررنگ داشته باشند.

شیوا بحیرائی ضمن تشکر از کلیه اساتید خود از جمله؛ کاپیتان مرادیان، کاپیتان ارگاسی، کاپیتان صفا و کاپیتان پهلوان بابت پروازهای تکمیلی، چک راید خلبانی و کسب نمره ممتاز تشکر و قدارنی کرد وکسب افتخار اولین بانوی خلبان هلیکوپتر خود را تقدیم به مادران شهدای خلبان کشور نمود.

در پایان مراسم نیز به مناسبت روز معلم و بزرگداشت مقام آن از کاپیتان حمیدرضا رجبی و کاپیتان رسول قربانعلوی در حوزه آموزش شرکت هلیکوپتری ایران تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست